Dagelijks Onderhoud

Voor een vlekkeloze verwerking van uw dagelijks onderhoud wilt u dat uw klanten, aannemers en uw medewerkers gebruikmaken van één geïntegreerd proces. Opvoeren en plannen met een paar klikken, geen losse mailtjes, faxen of gele briefjes meer; het hele proces is traceerbaar in een systeem. Met het Dagelijks Onderhoudsproces via de Corporatie Cloud heeft u de juiste tool in handen om alle processtappen in één keer geïntegreerd uit te voeren en te monitoren. Met als gevolg tevreden klanten en dit tegen lagere kosten

Vrijheid
Huurders kunnen online via het huurdersportaal hun reparatieverzoek indienen. De koppeling met het primaire systeem en een eenvoudige zoekboom zorgt ervoor dat het juiste verzoek wordt ingediend. Hierbij heeft de huurder de vrijheid zelf te plannen en aan te geven op welke manier hij geïnformeerd wil worden. De huurder bepaalt zelf voor een groot deel de wijze van afhandeling en heeft inzicht in de stand van zaken. Dankzij een volledig geïntegreerd planbord is dynamisch plannen mogelijk.

De meest geschikte aannemer wordt automatisch geselecteerd. Alle processtappen zijn te monitoren met de Business Activity Monitor. U blijft hierdoor voortdurend op de hoogte van de afhandeling van reparatieverzoeken en de prestaties van uw aannemers en medewerkers. 



Voordelen

•    Verhoging klanttevredenheid
•    Kosten besparen
•    Kennisbank voor huurder en medewerker
•    De huurder plant de reparatie zelf, zowel bij eigen dienst als bij derden
•    Aansluiten op externe planningsbronnen van één of meerdere derden
•    Mogelijkheid tot afsluiten aanvullend servicecontract indien benodigde werkzaamheden niet afgedekt worden
•    Inzichtelijkheid van het proces
•    Directe bijsturing door realtime inzicht in alle gewenste KPI’s
•    Directe analyse prestaties aannemers en medewerkers
•    Automatisch gegenereerde steekproeven en inspecties
•    Tijdwinst door automatische financiële controle in 80% van de gevallen
•    Ondersteuning uitvoering d.m.v. mobiele devices
•    Integratie met KWH-enquête (ook mogelijk als u niet bent aangesloten bij KWH)

Reeds 30 corporaties gingen u voor en hebben inmiddels Dagelijks Onderhoud of delen daarvan in gebruik.

Meer informatie of een demo?
Wilt u meer weten over hoe u klanttevredenheid kunt verhogen, efficiënter kunt werken en kosten kunt besparen met Dagelijks Onderhoud? Vul hieronder uw gegevens in.