Klant Informatie Systeem

Met het Klant Informatie Systeem (KIS) van BIS NOA kunt u op één scherm, in één oogopslag gegevens van verschillende modules zien. Zo heeft u dankzij deze portaalfunctie altijd alle up-to-date informatie bij de hand waarmee u de klant optimaal van dienst bent. Ook is het mogelijk uw contact(en) met de klant vast te leggen bij de betreffende persoon. De gegevens worden gekoppeld aan de persoon en niet aan de VGE. Deze persoon hoeft dus niet een huurder te zijn maar kan bijvoorbeeld ook een aannemer of een deurwaarder zijn.

Klantgericht werken
Het KIS is gekoppeld aan de Office-producten van Microsoft zodat u direct kunt reageren op bijvoorbeeld een verzoek of een klacht. U kunt een klant helpen aan de balie en direct een taak aanmaken voor uw collega. Ook het sturen van een bevestigingsbrief of e-mail aan een klant die u aan de telefoon heeft, gaat op eenvoudige wijze.

Telefoonkoppeling
Met de NCCW telefoonkoppeling weet u nog voor u de telefoon beantwoordt wie er belt en verschijnt alle relevante klantinformatie direct op uw scherm.. De telefoonkoppeling is een kleine investering met een groot effect.  U bent goed voorbereid op inkomende gesprekken en helpt uw klanten sneller en beter. Ook als u wilt terug bellen kan dat met één muisklik.