Klantvriendelijkheid is hét toverwoord in deze tijd. Maar hoe goed kent u uw klant? Heeft u alles in één oogopslag in beeld zodat u uw klant geen onnodige vragen hoeft te stellen, hem of haar het gevoel geeft te weten wie hij is? Geen kastje-muur acties maar efficiënte afhandeling van zaken? Optimale procesafhandeling start aan de voorkant met een actueel en compleet portaal.
Hét medewerkersportaal van NCCW stelt u in staat om één ingang voor al uw medewerkers te creëren waarin het personaliseren voorop staat. Geen enkele medewerker is immers gelijk. Binnen uw primair systeem vindt u woningzoekenden, huurders, partners van huurders en mogelijk ook andere relaties. Handig om met een eenvoudige zoekopdracht alle belangrijke informatie in beeld te krijgen. Het medewerkersportaal van NCCW biedt meer. Veel meer. Wilt u niet ook uw document management systeem geïntegreerd hebben in dezelfde omgeving? Of uw klantcontacten vastleggen met alles en iedereen waarmee u een relatie onderhoudt? Het Medewerkersportaal biedt datgene wat uw bedrijfsvoering ondersteunt.
“Door een duidelijke focus op uw klantvraag bieden we de actuele informatie die u nodig heeft. Revolutionair snel en super eenvoudig.”
U legt eenvoudig personen, organisaties en huishoudens vast en voert wijzigingen door. Vanuit het portaal start u het reparatieverzoekenproces. Daarnaast kunt u eenvoudig meerdere acties op uw relaties loslaten. Zo kunt u contactmomenten en acties vastleggen. Is er meer aan de hand dan maakt u snel een zaak aan. Tevens kunt u documenten en e-mails toevoegen of koppelen.
Voordelen
- Actuele informatie in één oogopslag beschikbaar
- Verhoging klanttevredenheid
- Tijdwinst en kostenbesparing door efficiënter werken
- Startpunt Reparatieverzoekenproces
- Registratie en benadering van alle gewenste typen organisaties en personen
- Vastlegging van onderlinge relaties
- Modulair van opzet
- Uitbreidbaar op het door u gewenste moment
Geïnteresseerd? Vul hieronder uw gegevens in.