Medewerkersportaal


Klantvriendelijkheid is hét toverwoord in deze tijd. Maar hoe goed kent u uw klant? Heeft u alles in één oogopslag in beeld zodat u uw klant geen onnodige vragen hoeft te stellen, hem of haar het gevoel geeft te weten wie hij is? Geen kastje-muur acties maar efficiënte afhandeling van zaken? Optimale procesafhandeling start aan de voorkant met een actueel en compleet portaal.

Hét medewerkersportaal van NCCW stelt u in staat om één ingang voor al uw medewerkers te creëren waarin het personaliseren voorop staat. Geen enkele medewerker is immers gelijk. Binnen uw primair systeem vindt u woningzoekenden, huurders, partners van huurders en mogelijk ook andere relaties. Handig om met een eenvoudige zoekopdracht alle belangrijke informatie in beeld te krijgen. Het medewerkersportaal van NCCW biedt meer. Veel meer. Wilt u niet ook uw document management systeem geïntegreerd hebben in dezelfde omgeving? Of uw klantcontacten vastleggen met alles en iedereen waarmee u een relatie onderhoudt? Het Medewerkersportaal biedt datgene wat uw bedrijfsvoering ondersteunt.

“Door een duidelijke focus op uw klantvraag bieden we de actuele informatie die u nodig heeft. Revolutionair snel en super eenvoudig.”

U legt eenvoudig personen, organisaties en huishoudens vast en voert wijzigingen door. Vanuit het portaal start u het reparatieverzoekenproces. Daarnaast kunt u eenvoudig meerdere acties op uw relaties loslaten. Zo kunt u contactmomenten en acties vastleggen. Is er meer aan de hand dan maakt u snel een zaak aan. Tevens kunt u documenten en e-mails toevoegen of koppelen. 

Voordelen

  • Actuele informatie in één oogopslag beschikbaar
  • Verhoging klanttevredenheid
  • Tijdwinst en kostenbesparing door efficiënter werken
  • Startpunt Reparatieverzoekenproces 
  • Registratie en benadering van alle gewenste typen organisaties en personen
  • Vastlegging van onderlinge relaties
  • Modulair van opzet
  • Uitbreidbaar op het door u gewenste moment

Geïnteresseerd? Vul hieronder uw gegevens in.