Servicemanager

Functie
Als Servicemanager vervul je een belangrijke spilfunctie met als doel verhoging van de klanttevredenheid, het verstevigen van de concurrentiepositie en klantbehoud. In deze rol ben je een kort op de bal spelende professional, die enerzijds operationele problemen van klanten verhelpt en er anderzijds voor zorgt dat de klant maximale waarde ervaart van de oplossingen die wij hem bieden. In deze rol weet je alles van de klant op tactisch en operationeel niveau. Je verdiept je in de doelen en processen van de klant en werkt (pro)actief aan maximalisatie van de bijdrage die de producten en diensten van NCCW aan onze klant kan leveren.  
 
Als persoon ben je een alerte, geïnteresseerde, adviserende en realiserende doener die bouwt aan de relatie door  de klant te verrassen , te adviseren  en daadwerkelijk toegevoegde waarde te leveren. 
 
Binnen de afdeling Sales & Marketing werk je vanuit een operationele en tactische rol nauw samen met diverse collega’s binnen de organisatie waaronder specifiek met de klantenteams. Je functioneert als een linking pin zowel tussen collega’s als tussen NCCW en klant. Je bouwt een sterke band op met de klant, door daadwerkelijk  aandacht te hebben voor de klanttevredenheid en het opleveren van optimale service en toegevoegde waarde. 
 
Daarnaast houd je zicht op de kwaliteit van dienstverlening van de supportmedewerkers, begeleid je hen waar nodig en brengt hen naar een hoger en breder kennisniveau en zakelijke klantgerichtheid. Je stuurt de klantenteams aan, zorgt dat alle medewerkers geïnformeerd zijn over de accountplannen en onze hoogste prioriteiten bij deze klanten. 
 
Afdeling Je opereert binnen de afdeling Customer Support die verantwoordelijk is voor alle binnenkomende vragen en het juist beantwoorden en beleggen van de vragen. Je rapporteert aan de manager Customer Support. Je werk nauw samen met de Customer Engagement Manager die op strategisch niveau verantwoordelijk is voor de klanten en hun accountplannen. 

Gevraagd
Je hebt een afgeronde HBO opleiding in zakelijke dienstverlening, bedrijfskunde of ICT. Je hebt een goede algemene kennis van ICT, processen binnen woningcorporaties en aantoonbare ervaring met klantbezoek  en kwaliteitsbewaking m.b.t. dienstverlening. Een goede schriftelijke en mondelinge vaardigheid is vanzelfsprekend. 

Je bent een gesprekspartner op diverse niveaus, je hebt een sterk inzicht in de materie van onze klanten en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent zelfstandig, analytisch, organisatiesensitief, proactief, gestructureerd en gericht op kwaliteit. Je weet om te gaan met prioriteiten en bent niet bang om slecht nieuws te brengen en collega’s te coachen. Je kunt collega’s in beweging krijgen zonder een hiërarchische rol te hebben. Je hebt oog voor financiële consequenties van keuzes en kan goed met druk omgaan.  

Geboden
Een afwisselende functie met veel uitdaging waarbij ondernemerschap vereist en gewaardeerd wordt.  Aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, een collegiale werksfeer en kansen mee te bouwen aan de ontwikkeling en verdere groei van de organisatie. Uiteraard een concurrerend en modern arbeidsvoorwaardenpakket, waaronder een leaseauto (of mobiliteitsvergoeding), prima pensioenvoorziening, collectieve ziektekostenverzekering en uitstekende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. 
 
Enthousiast geworden?
Heb je interesse en herken je je in dit profiel? Mail dan je motivatiebrief met CV naar mailadres werving@nccw.nl of reageer rechtstreeks via het formulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Carolien Maarschalkerweerd (HR Business partner) via 06-22992833.


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.