Property Management

Modules

Activa

Activa

De module Activa is dé oplossing voor de grote veranderingen in de activa registratie als gevolg van de RJ645. Gebouwd door Unit4 en ingericht door NCCW. Dat maakt de module Activa bij uitstek geschikt voor gebruik in de (sociale) huursector.

De gevolgen van de RJ645 zijn groot voor de activa registratie binnen de (sociale) huursector. Een verplichte registratie op VHE-niveau waar voorheen een registratie op complex-niveau voldoende was. Geautomatiseerde ondersteuning, de inzet van de module Activa, helpt u hierbij. 

CRM

CRM

Uitgebreide vastlegging en monitoring van klantgegevens, klantcontacten, selecties en het opbouwen van klantdossiers. Alle contacten worden geregistreerd (huurders, bedrijven, verenigingen). Dit contact blijft altijd uniek en wordt met een rol verbonden aan de organisatie (CORA).

Financiƫn

Financiƫn

Een vooruitstrevende, krachtige en flexibele oplossing om de dagelijkse administratie (debiteuren- en crediteurenbeheer etc.) uit te voeren en controle te houden over de inkomsten en uitgave. Natuurlijk de mogelijkheid om vaste activa te registreren en afschrijvingen op verschillende manieren uit te voeren, conform de richtlijnen voor de jaarverslaggeving (RJ645).

Huurdersportaal

Huurdersportaal

Klanten regelen voortaan zelf online hun zaken en vinden antwoord op hun vragen. Hiermee ontlast u de frontoffice en vergroot u de service en efficiency van uw organisatie. Dit 24 uur per dag en 7 dagen per week. De wereld verandert en wij veranderen mee!

 
Management- en stuurinformatie

Management- en stuurinformatie

Operationele rapporten, lijsten, overzichten en managementrapportages zorgen voor grip op bedrijfsprocessen en geven inzicht in hoe de organisatie presteert. Property Management zorgt o.a. voor transparantie, Corporate Governance en sturingsinformatie.

Medewerkerportaal

Medewerkerportaal

Snel en eenvoudig. Elke medewerker kan vanuit zijn eigen portaal alle relevante informatie benaderen en bewerken. Via dit portaal andere systemen van ketenpartners benaderen is mogelijk waardoor echt samenwerken mogelijk is.

Onderhoud

Onderhoud

Samenwerken met ketenpartners optima forma! De dagelijkse geplande- maar ook niet-planmatig onderhoud in een systeem zorgt voor een enorme efficiencywinst en bespaart de organisatie veel kosten.

Projecten

Projecten

De mogelijkheid om projecten aan te maken, te beheren en te administreren. Werkzaamheden koppelen via tijdschrijven. Facturen voortvloeiend uit projecten worden aangemaakt in de projectmodule, betalingen worden direct verwerkt. Mogelijkheid om rapporten te maken en te tonen. Koppelen van inkoop, verkoop en uren zorgt ervoor dat het gehele traject van projectinitiatie tot –afhandeling is afgedekt.

 

Vastgoed en verhuur

Vastgoed en verhuur

Perfecte bemiddeling in onroerend goed bij aankoop, verkoop en verhuur en schatting en evaluatie van onroerend goed vragen een krachtig en flexibel systeem. Met Property Management zijn de dagelijkse handelingen voor het verhuren van vastgoedobjecten en het leveren van bijbehorende diensten eenvoudig uit te voeren. Hogere efficiency tegen lagere kosten.